Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Terve, piti rekisteröityä asiasta tehden foorumille, kun bongasin tämän. Potilas on 2021 Superb, jossa mib softa on 0324 ja ocun softa on 0143. Samanlaista ongelmaa esiintyy säännöllisen epäsäännöllisesti, eli ajossa navi lähtee ruudulla ajelemaan minne sattuu. Ajon jälkeen näyttää myskoda pysäköinnin myös pieleen väärään paikkaan. Asia korjaantuu (toistaiseksi) aina auton käytyä unessa, eli toimii kun taas ajoon lähdetään. Toinen ongelma on, että sattumanvaraisesti myskoda ei vaan saa yhteyttä autoon millään, auto pysyy valmiustilassa. Tämäkin korjaantuu auton käytyä virrat päällä, eli kun herää. Ongelma tulee sitten jollain aikavälillä pommin varmasti takaisin. Kattoantennin vaihdoin koemielessä uuteen, ei apua. Sulakkeen nro. 17 olen kerran käyttänyt pois, ei apua. SOS valo aina ollut vihreä ja maapallo valkoinen.Sellainen huomio, että auton oma navi on nyt aivan sekaisin. Moottoritiellä näytti 40kmh rajoitusta, jonka siis kaivoi karttadatasta, ja navin kun käynnisti niin sen mukaan olin 50km päässä pikkuteillä. Voiko tässä olla syy-yhteys tuohon päivitykseen vai sattumaa, että gps rupesi juuri nyt sekoilemaan?
Pakkasilla auto herjasi hyvin usein 12 V akun varauksesta. Latasin eilen 12 V akkua, mutta ainakaan tunti ei auttanut.Mikä voisi olla vikana, kun oma Skoda PHEV tarjoaa 0311 päivitystä, mutta hetken kuluttua antaa herjan "Järjestelmäpäivitys epäonnistui, 03A8, Latausta ei voitu suorittaa". Tilanne ei ole kuukaudessa korjaantunut.
Autossa ei kahden käyttövuoden aikana ollut kertaakaan yhteysongelmia (harmaa maapallo), mutta nyt ollut jo kolme kertaa joulukuun jälkeen. Olen muutaman päivän odoteltuani ratkonut ne poistamalla sulakkeen 19 minuutiksi, mikä on korjannut tilanteen. Voiko liittyä tuohon päivityksen lataamisessa tulevaan ongelmaan?