No nyt kävi Skoda huollossa päivitettävänä. 1985 / 1088 luki näytöllä softat. Sanoin OCU:n päivityksestä viedessä. Eivät olleet päivittäneet. Kovasti pahoittelivat ja maanantaina uusi yritys. On tämä taas vaikeaa. Sentään pääkäyttäjän sai nyt asetettua. Kyselin vähän muista vikapaikoista, niin vaihteen valitsimen mainitsi. Sopisi levitä puolen vuoden sisään, jos on susiyksilö tässäkin. Golfilla kuulemma takaisinkutsu aiheesta. Ihmetteli tiskinkin takana, että miksei Octavialla.

