Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei riitä aina.Jahas.. Poistin kyllä edellisen omistajan pääkäyttäjän titteliltä infotainment-näytöltä, mutta tämä ei ilmeisesti riitä?
Nyt ei kyllä hyvin suju. Koitin lisätä itseni pääkäyttäjäksi, mutta auto vain herjasi, ettei saanut ohjelmistoa käynnistettyä. Näin kävi kun auton käynnisti ja auto itse ehdotti sitä ja myös kun yritin manuaalista lisäystä. Lopulta kyllästyin ja palautin tehdasasetukset, kuten ChatGBT neuvoi. Nyt infotainment on ruotsiksi eikä kieliasetusta löydy mistään. Ei myöskään edelleenkään hyväksy minua pääkäyttäjäksi. Ainoa mitä sai aikaan oli uusimpien karttojen katoaminen... huoh...
Tulin vielä koittamaan tätä temppua. Auto pyysi S-PIN:iä, kun laitoin virrat päälle. Nyt 10min istunut autossa ja "S-PIN tarkastetaan..." hyrrä pyörii. Ilmeisesti yhteydetkin katos nyt kokonaan sitten.Kun laitat virrat päälle, niin osota rauhassa muutama minuutti jotta yhteydet muodostuu. Varmista myös että yksityisyysasetukset ei estä datasiirtoa.
Mistä tätä pitäis katsoa? Ainakin SOS-pulikan yläpuolella led pimeä. Infotainmenttiin en siis pääse enää mitenkään käsiksi.Näyttääkö että olis signaalia kuiteniin vai onko ruksi tms edessä?


Vag rompetorilla facessa joku kauppaa laturia 60€ hintaan. Vink vinkEn osaa kyl sanoa onko perusvaruste, mut noi on halpoja esim torista hommata. Alle satasella varmasti selviää.

Kiitos vinkistä, mutta ei lähetä ja itse asun Tampereella.Vag rompetorilla facessa joku kauppaa laturia 60€ hintaan. Vink vink
![]()
Huomenna sitten pääsee autoliikkeen kanssa keskustelemaan asiasta. Saa nähdä tarjoavatko samaa merkkiliikettä täällä Tampereella. Harmi, ettei olla vähän etelämpänä.
Tarjosinkin sinne maahantuojan merkkarille tätä valmiina ratkaisuna, mutta siitä huolimatta aloitetaan kuulemma kahden tunnin vianhakuajalla. Alkaa vähän jo ahdistaa tämä auton vaihto. Onko tässä vaiheessa merkkihuollosta enää mitään hyötyä, kun takuu ummessa? Alkaa tuntua siltä, että se asiantuntemus näissä asioissa on jossain muualla, kun 2/3 täällä Tampereella nyt testattu. Osaako kukaan vinkata hyvää pajaa tällä seudulla jatkoa ajatellen?Kuten aiemmin mainitsin, ocu ja mib täytyy päivittää kimpassa. Ainakin mib löytyy päivitys. Ocusta en osaa sanoa varmasti kun en tiedä mikä versio autossa nyt on.
Pysyvästä korjauksesta en myöskään osaa sanoa. Tuskin mikään on pysyvää kun on kyse ohjelmistoista ja laiteohjelmistoista.

