Passat b8 gte dynaudio subwooferin lisäys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spectral
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ps. Jos joku innostuu tätä projektia tai dynaudio retrofittiä koittamaan niin multa löytyy nyt, gte:n, variant:in ja sedan:in dynaudio datasetit. Kaikille 3 on omansa.
Innostuin tästä sen verran että tuli jo hankittua vahvistin (Soundigital 800.1 evo 5) ja linjamuunnin (Connection SLI 2.2) käytettynä sekä subbari (pari eri 10" mietinnässä) hankinnassa omaan GTE Variantiin ja kustom kotelon tuonne kaapelikoteloon meinasin lasikuidusta tehdä. Tuo Variantin datasetti kiinnostaisi. Sen kait saa Odiksella ilman tehdasyhteyttä päivitettyä? Saako vanhan imaistua talteen vai onko sekin tarpeen hankkia jostain backupiksi? En ole ennen näiden datasettien kanssa pelannut.

Tykkään tästä asennustavasta mm. siksi että basson säätö jää alkuperäiseen soittimeen ja muuttaa dynaudion muiden kaiuttimien asetuksia sopimaan subbarin kanssa. Sellainen OEM+ asennus.

Toinen GTE itselle tuli juuri hankittua (2016 tämäkin), tässä nyt Dynaudiokin. Tuossa on muutakin laitettavaa niin tuskin hirveetä kyytiä etenee tämä projekti.

Innostuin tästä sen verran että tuli jo hankittua vahvistin (Soundigital 800.1 evo 5) ja linjamuunnin (Connection SLI 2.2) käytettynä sekä subbari (pari eri 10" mietinnässä) hankinnassa omaan GTE Variantiin ja kustom kotelon tuonne kaapelikoteloon meinasin lasikuidusta tehdä. Tuo Variantin datasetti kiinnostaisi. Sen kait saa Odiksella ilman tehdasyhteyttä päivitettyä? Saako vanhan imaistua talteen vai onko sekin tarpeen hankkia jostain backupiksi? En ole ennen näiden datasettien kanssa pelannut.

Tykkään tästä asennustavasta mm. siksi että basson säätö jää alkuperäiseen soittimeen ja muuttaa dynaudion muiden kaiuttimien asetuksia sopimaan subbarin kanssa. Sellainen OEM+ asennus.

Toinen GTE itselle tuli juuri hankittua (2016 tämäkin), tässä nyt Dynaudiokin. Tuossa on muutakin laitettavaa niin tuskin hirveetä kyytiä etenee tämä projekti.
Noniin siinähän on jo hyvin kaikkea pientä tullut haalittua ja onnea lasikuitu kotelon tekoon, kiinnostaa nähdä millainen siitä syntyy😁.
Ja joo odiksella sen datasetin saa päivitettyä, multa löytyy itseltä nuo kaikki (gte, normi sedan+ variant).

Ja juuri tuon syyn takia itsekkin tämän oon toteuttanut. Tuohon tarvitaan sitten vielä yksi lisä juttu jotta tuon oem+ saa toimintaan, oon sen itse jo tehnyt aiemmin ja samalla myös etupään basson toisto parani merkittävästi. Jätän sen vielä arvoitukseksi, jollain aikataululla teen aiheesta juttua😉

Viime kesänä ID.4:n tein tuollaisen GZ 8" SQ:lle niin jotain saman tyylistä tosin elementti vähän isompi ja ylöspäin. Kaksi sivua on muistaakseni 18mm koivuvaneria ja loppu lasikuitua, verhoiltu kankaalla kauttaaltaan. ID:ssä mulla Match Up 6 DSP, jolla tuota ajan, edessä Blam Live 165 erkkasarja aktiivisena, keskikaiutin poistettu ja äänet ohjattu erkkasarjaan yms. Ihan samaan ei Dynaudiolla päästä mutta ihan hyvän siitä varmasti saa eikä tarvitse itse säätää.

GTE:ssä tonne saisi vaikka kaksi 10" vierekkäin omiin koteloihinsa ja jotain ledi/pleksi viritystä väliin. Sitten tosin tuo 800.1 käy äkkiä pieneksi. Yksi kyllä parempi match muulle systeemille. Ja kun elementti ylöspäin pitää sille jokin suoja keksiä. Johdotukset vahvistimesta huolimatta helpot kun akku takana.

Edellisessä GTE:ssä mulla oli Match M5 mk II DSP ja piti tehdä Pioneerin 12" subbarille kotelo mutta en sitten koskaan saanut sitä aikaiseksi. Nykyään on onneksi enemmän vapaa-aika.

Ovien vaimennus kanssa suunnitelmissa, ID:n etuovet vaimensi kaiuttimien laiton yhteydessä.

Back
Ylös Pohja