- Liittynyt
- 18.03.2024
- Viestejä
- 238
Jo vuosia olen ihmetellyt käyttövalmiina liuoksena myytävän Lasolin käyttäytymistä tuulilasilla. Todella vaikea saada tuulilasia kirkkaaksi pyyhkimillä, aina tuntuu jäävän jonkinlainen kalvo tai tuhru näkyvyyttä haittaamaan. Kesällä käytin Kesälasolia, eli niitä pieni muovipulloja joiden sisältö sekoitetaan 4l vettä. Ei mitään ongelmaa, kirkkaasti pyyhkii. Nyt talvea vasten palasin valmiiksi sekoitettuun -20c tavaraan, ongelma palasi.
Käyttämäni tuulilasipinnoite saattaa olla syypää, sillä on tosin ajettu jo lähes 50tmk joten kovin voimissaan se ei enää ole. Mielessä olisi kiilloitella tuulilasi puhtaaksi jo kokeilla paljaaltaan, häviääkö tuhruisuus sillä. Samalla toki häviää pinnoitekin, mutta ID:ssä se ei oikein ole toiminut eikä tehdaskaan niitä suosittele. Pyyhkijät hyppii yms.
Toki jos on kokemuksia paremmasta lasinpesunesteestä kuin valmiiksi sekoitettu Lasol niin vinkkejä otetaan vastaan. Vaihtoehdot ovat liikkeiden omalla brandillä myytäviä tuotteita, tuntuu että laadukkaampia ne eivät oikein voisi olla...
Käyttämäni tuulilasipinnoite saattaa olla syypää, sillä on tosin ajettu jo lähes 50tmk joten kovin voimissaan se ei enää ole. Mielessä olisi kiilloitella tuulilasi puhtaaksi jo kokeilla paljaaltaan, häviääkö tuhruisuus sillä. Samalla toki häviää pinnoitekin, mutta ID:ssä se ei oikein ole toiminut eikä tehdaskaan niitä suosittele. Pyyhkijät hyppii yms.
Toki jos on kokemuksia paremmasta lasinpesunesteestä kuin valmiiksi sekoitettu Lasol niin vinkkejä otetaan vastaan. Vaihtoehdot ovat liikkeiden omalla brandillä myytäviä tuotteita, tuntuu että laadukkaampia ne eivät oikein voisi olla...
