Moi, ongelmana on auto holdin puuttuminen. Autoon on kyllä ruksittu varusteita aina navista nahkapenkkiin, mutta jostakin syystä tuon auto holdin tarvetta ei ole ollut. Saako kyseisen toiminnon ohjelmoitua käyttöön, jos hankin auto holdillisen kässäri napin. Auton win WAUZZZ8K1AA172585.

