Moi, autona Audi A4 2.0B -06 sedan ja kyseiseen kulkineeseen pitäs koukku asentaa, mutta heräs kysymys, että onko tämä jo Can- väylä vehkeitä eli voiko sähköt kytkeä ns. yleismallin sarjalla vai pitääkö olla joku satoja maksava sarja. Kiitos jo etukäteen.