Skoda Karoq huolto-ohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja herkki
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

herkki

Jäsen
Nykyisten "sähköisten huoltokirjojen" aikaan ei auton mukana enää ole myöskään mitään huolto-ohjelmaa. Sain omaani eräästä lähteestä tiedot, mutta ne olivat kovin vähäiset - onneksi edelliset omistajat olivat tallentaneen mukaan huoltoliikkeiden kuitit, josta näkee mitä on tehty.
Kovin on ulkoistettu käyttäjältä tuo huollon osuus; koska tulpat vaihdetaan, koska jakohihna jne...

Onko kenelläkään tiedossa lähdettä mistä moisen huolto-ohjelman saisi? Skoda Karoq 1.5 TSI SportLine 2019..

Tuon saa ladattua omaa VINiä vastaan (Skodan) Erwinistä:

Maksaa tuntihinnan, joka oli jotain 7 € luokkaa. Kannattaa ladata kaikki mahdollinen ladattavissa oleva dokumentaatio samalla rahalla, joten ota valmiiksi hyvä asento ja varaa tunti aikaa ;)

Maksaa tuntihinnan, joka oli jotain 7 € luokkaa. Kannattaa ladata kaikki mahdollinen ladattavissa oleva dokumentaatio samalla rahalla, joten ota valmiiksi hyvä asento ja varaa tunti aikaa ;)
Niin, eihän tuo kallis kokeilu ole vaikken sieltä aiemmin mitään saanut noihin varustehommiin... käskettiin kysyä merkkiliikkeestä/maahantuojalta. :unsure:

Niin, eihän tuo kallis kokeilu ole vaikken sieltä aiemmin mitään saanut noihin varustehommiin... käskettiin kysyä merkkiliikkeestä/maahantuojalta. :unsure:
Juu, varustelistausta ja huoltohistoriaa sieltä ei enää saa. Kaikki muut dokumentaatiot sieltä pitäis löytyä.
Huoltohistorian tosin saat sieltä ihan ilmaiseksikin, jos rekisteröidyt palveluun yrityksenä. Y-tunnnukseksi voi laittaa ihan mitä huuhaata vaan.

Jakohihnan vaihto lienee ainakin ajankohtainen tänä vuonna. Siihen kannattaa se touhutonni varata.

Juu, varustelistausta ja huoltohistoriaa sieltä ei enää saa. Kaikki muut dokumentaatiot sieltä pitäis löytyä.
Huoltohistorian tosin saat sieltä ihan ilmaiseksikin, jos rekisteröidyt palveluun yrityksenä. Y-tunnnukseksi voi laittaa ihan huuhaata.

Huoltohistoria näyttää siis tältä:

Pitääpä tutkia... tuostakin puuttuu yksi huoltokerta n. 77000km/2023 , josta on työkirja auton mukana - Euromaster on unohtanut merkata...

Riippumattomilla korjaamoilla ole pääsyä tietokantaan elleivät ole sitä erikseen hakeneet kyseisen merkin viralliselta maahantuojalta.

Kirjauduin erwiniin, mutta huoltohistoriaa en sieltä mistään löytänyt, kaikenlaista muuta kylläkin...

Kirjauduin erwiniin, mutta huoltohistoriaa en sieltä mistään löytänyt, kaikenlaista muuta kylläkin...
Sun täytyy hankkia "Flatrate" jonka jälkeen voit syöttää auton runkonumeron ja hakea sen avulla auton tiedot.

Olin väärässä. "Tuotteet ja palvelut" linkistä aukeaa digitaalinen huoltosuunnitelma.

Olin väärällä sivustolla, tuoltahan se löytyisi... Äsken vaihtamani salasana ei kuitenkaan kelpaa, eikä uuteen salasanapyyntöön reagoida. Saatko haettua VIN-numerolla TMBLJ7NU9K5040677 mun Karoqin huoltotiedot?

Olin väärällä sivustolla, tuoltahan se löytyisi... Äsken vaihtamani salasana ei kuitenkaan kelpaa, eikä uuteen salasanapyyntöön reagoida. Saatko haettua VIN-numerolla TMBLJ7NU9K5040677 mun Karoqin huoltotiedot?
Laitoin huoltohistorian sulle yksityisviestinä.

Sun täytyy hankkia "Flatrate" jonka jälkeen voit syöttää auton runkonumeron ja hakea sen avulla auton tiedot.

Haluan muistuttaa herroja kuitenkin omasta viestistäni, että huoltohistorian saa ilmaiseksi ja ilman flatratea, jos olet vain rekisteröitynyt ja kirjautuneena yrityksenä. Eli kuten kirjoitin aiemmin:

Huoltohistorian tosin saat sieltä ihan ilmaiseksikin, jos rekisteröidyt palveluun yrityksenä. Y-tunnnukseksi voi laittaa ihan huuhaata.

Eilen yritin taas tuolta tietoja... en saanut VIN numerolla mitään, mutta mallitiedoilla tuli sitten perin runsaasti ladattavaa korjausohjeita yms. Riittää ihmettelemistä toviksi.

Toinen huomio oli, kun lähestyin sivuja Googlen avulla, niin tuloksessa kerrottiin sivujen vaihtaneen paikkaa ja sieltä tuli hyvin paljon tuota muistuttava sivu, johon en kuitenkaan päässyt tunnuksillani. Sivut vaikuttivat olevan Kiinassa! En sitten jäänyt niitä sen enempää ihmettelemään vaan hain täältä tuon linkin. Onko kiinalaiset perustaneet ovat sivut vai oliko tuo jokin huijausyritys!?

Back
Ylös Pohja