Pakosarja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hytpr
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

hytpr

Jäsen
Uus foorumi, nii koitetaas tätä. 1,4tsi caxa passatti, tässä se ominaisuus- vai vika? Että se hukkaportin läppä jumittaa. Kun painat kaasua reippaammin, alkaa yskiä, ja misfiree tulee, joka sylinterille. No olen yrittäny ettiä jos löytyis jostakin se pelkkä pakosarja, ei tartteis sitä turboa ostaa... Eli tietäjät tietää että onko sille pakosarjalle oma varaosanumero? Yhen jo olin löytävinää, mut sehän onkin väärän kätinen😳. Ei löydy ainakaan noitten varaosaliikkeiden listoilta. Ei pysty vissiin korjaamaan tota vanhaakaan...

Turboahtimelle on korjaussarja, osanro 03C 198 722

Mitä vikakoodeja vika tarkalleen aiheuttaa?

Tähän on olemassa tekninen huoltotiedote TPI 2020616 :

Okei, kiitos. No tollahan just löytyykin se pakosarja. Ainoo vaan, että ei alle 500€... Ihanan kallista. Katoin äsken noi koodit, ei moottoriin tai käyntiin liittyviä mitään. Purkaan sen verran että pääsee kokeilemaan alipainepumpulla sen läpyskän toiminnan. Sit jos jumittaa, nii pakosarja pöydälle ja koitetaa joku korjaussarja siihe loihtia.

Huoltotiedotteessakin kehotetaan koestamaan >300 mbar alipaineella.

Näyttäisi myös löytyvän Latviasta varaosahukkaportteja:

Ok, kiitos. Pitääki tilata tommonen , eiköhän sillä korjaannu

Olin kyl ittekkin semmosessa käsityksessä että se läppä liikkuis alipaineen voimalla... Nyt kun sitä rupesin kokeilemaan, nii ei tää kyl alipaineella mihinkään liiku, vaan kun puhaltaa siihe painetta, nii aukee. Liekkö se kello rikki?? Jumiin jää, ku puhaltaa sen ihan aukki, jousi vetää sen kyllä muuten kiinni

Back
Ylös Pohja