Olipas kettumainen vaihtaa, vaikka ehjänä yritti kehystä irti niin menihän sieltä yksi kiinnike *askaks.
Pitäisi saada työkalulla painettua nuo siivekkeet sisään, en kyllä keksi miten se tapahtuu kun ovat metallikehyksen takana. Ohuella ja leveällä paneelityökalulla varmaankin. Auttaa kun irrottaa kumikehyksen latausliittimen ympäriltä, sen kautta saa väännettyä kehystä irti. Ikolan videon mukaan merkkihuolto vaihtaa aina samalla tuo kehyksen, hankalaa sen irrottaminen ehjänä taitaa olla sielläkin.
Itse solenoidi on kahdella TX20 ruuvilla kiinni, sen vaihdossa ei nokka kauaa tuhise:
Vanha solenoidi oli A koodilla, uusi B. Toivottavasti kestää sen aikaa mitä auto itsellä ajossa. Seuraavan on helpompi irrottaa kehys, kun siellä on vähemmän kiinnikkeitä.