- Liittynyt
- 10.03.2024
- Viestejä
- 1,082
Samassa R8:ssa josta jo aikasemmin kirjoitin virtalukon pohjasta, pimeni radio. Testerillä ei enää saanut siihen minkäänlaista yhteyttä. Vahvistimeen sai yhteyden ja kaiuttimia pystyin ajamaan testerillä. Kävin läpi kaikki sulakkeet, liittimet jne. Lopuksi piti irroittaa radio ja tutkia virransyöttö joka meni radiolle asti mutta edelleen pysyi pimeänä. Sovittiin asiakkaan kanssa että tilataan toinen yksikkö tillalle ja kokeillaan sillä. Todennököisesti sille on tullut kilometrit täyteen.
Päivittelen tänne lusää kunhan yksikkö saapuu Suomeen.



Päivittelen tänne lusää kunhan yksikkö saapuu Suomeen.



Viimeksi muokattu: