Mikäli käyttäjäprofiilit eivät toimi oikein

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J.Aspinen
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

J.Aspinen

Yrittäjä
Ylläpito
Mikäli jostain syystä profiilit eivät kohdistu avaimiin automaattisesti eikä esim. penkin eikä peilien muistiasetukset toimi, voi kokeilla alla olevia muutoksia.

Varmista seuraavat asetukset 09 - BCM adaptaatioissa ->

Muuta seuraavat koodaukset 36 - Kuljettajan istuin ->

Jos haluat myös ilmastoinnin asetukset profiilien alle, muuta koodaus 08 - Ilmastointi - Personalization - "Reserved" -> "Activated"

Mitäköhän eroa tuolla profiiliversiolla 1.2 tai 2.0 on? Joku joskus kirjoitte että 1.1 toimii paremmin ja pitää radioasemat muistissa (paremmin).
En ole ikinä muistanut kokeilla tuota 2.0.

jugih sanoi:
Mitäköhän eroa tuolla profiiliversiolla 1.2 tai 2.0 on? Joku joskus kirjoitte että 1.1 toimii paremmin ja pitää radioasemat muistissa (paremmin).
En ole ikinä muistanut kokeilla tuota 2.0.

Omassa autossani toimii v1.1. En tiedä tarkkaan mitä eroja noilla on mutta vaikuttaa siltä että mitä tuoreempi auto sen isompi versio.

Toimiiko tämä sama myös muissa konsernin tuotteissa?

Itsellä 2019 vuoden Highline Golffi, joka ajoittain kadottaa mm. adaptiivisen vakkarin asetukset, eli jos olen säätänyt että käyttää "viimeistä asetettua etäisyyttä", katoaa asetus joskus pois päältä ja pitää käydä aktivoimassa valikon kautta uudestaan päälle.

TemeW sanoi:
Toimiiko tämä sama myös muissa konsernin tuotteissa?

Itsellä 2019 vuoden Highline Golffi, joka ajoittain kadottaa mm. adaptiivisen vakkarin asetukset, eli jos olen säätänyt että käyttää "viimeistä asetettua etäisyyttä", katoaa asetus joskus pois päältä ja pitää käydä aktivoimassa valikon kautta uudestaan päälle.

Tuota voi kokeilla myös muissa autoissa. Omassa 2018 vuoden Highline Golfissa juuri muutama päivä sitten vihdoin aktivoin profiilit. Itse en ole huomannut asetusten katoamista ilman profiileja enkä nyt kun profiilit aktivoitu. Joskus jos etututka ollut jostain syystä sokeana, on adaptiivisen vakkarin asetukset kadonneet mutta ei muuten.

Back
Ylös Pohja