Kilometrikisa 2024

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J.Aspinen
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

J.Aspinen

Yrittäjä
Ylläpito
Tervehdys kaikille!

Heti ensi alkuun täytyy painottaa että tämä kisa EI ole autoilla ajettava kisa, vaan polkupyörillä :D En tiedä kunka moni täällä on innokas polkupyöräilijä mutta ajattelin nyt kuitenkin tämän pienen leikkimielisen kisan tänne julkaista.

Eli kyseessä on siis leikkimielinen kilpailu jossa mitellään polkupyörällä ajetuista kilometreistä ja/tai minuuteista joka käydään 1.5-30.9.2024. Homma menee niin että jokainen halukas osallistuja rekisteröityy tuonne Kilometrikisa 2024 -sivulle, jonka jälkeen voi ilmoittautua joukkueeseemme "VAG Tech". Osallistumiskoodin saa minulta privaviestillä, sähköpostilla, tekstiviestillä tai WhatsAppilla. Kisan aikana ajetut kilometrit ja/tai minuutit voi kirjata suoraan tuonne kilometrikisa.fi sivuille tai käyttämällä automaattista kirjaamista Strava sekä Polar Flow -sovelluksilla. Viime vuonna olin itse mukana edellisen työporukan kanssa ja tuli huomattua että taso on Suomessa erittäin kova pyöräilyssä.
Lisätietoja sekä UKK: Kilometrikisa 2024 UKK

Tervetuloa kaikki mukaan pyöräilemään ja kisailemaan!!

Viime vuosi meni pahasti vihkoon. Täytyy tänä vuonna yrittää petrata. Itse olen huomannut että tuolla pyöräillessä niin sitä jotenkin vaan osaa unohtaa kaikki työkiireet.

Onko tänä vuonna halukkaita liittymään mukaan?

Kyllähän sitä vois! Nyt "kesäkaudella" tulee fillaroitua töihin eestaas joka päivä. Ei se tee kuin 6 km päivässä, mut silti! :music:

Silloin tällöin tulee työmatka sotkettua fillarilla, ainakin kun on fiilistä ja nätti keli. Noin 8km suuntaansa.

Eli tehdäänkö yhteinen joukkue tätä leikkimielistä kisaa varten? Onko nimiehdotuksia?

Suurin haaste itselle muistaa merkata nuo satunnaiset munamankeloinnit. Nimeksi ehdotan VeloWagen. :giggle:

Fillarointi kausi itsellä avattu tänään, duunimatka suuntaansa 4 kilsaa. Eli sellaiset 8 kilsaa tulee vähintään päivittäin. Mukavan raikas keli, eikä tullut kylmä, kunhan muistaa pukeutua sopivasti. Mukana kyllä. Yritänpä houkutella duunista yhden innokkaan fillaroijan mukaan kanssa

Täytyy varmaankin avata uusi ketju vuotta 2025 varten. 1.5 tuo kisa alkaa ja 1.4 sinne pääsee lisäämään joukkueita.

Back
Ylös Pohja