- Liittynyt
- 10.03.2024
- Viestejä
- 1,084
Tänään minulle tuotiin pari SIMOS 8.4 ecua, toinen alkuperäinen ja toinen purkuautosta. Olisi tarkoitus kloonata tiedot 1:1 kopiona alkuperäisestä toiseen. Ongelmana on että auto käy hyvin hetken ja sitten alkaa röpöttämään. Kyseessä saattaa olla ecun sisäinen vika tai sitten softassa on bitti poikittain. Mielenkiintoista nähdä kuinka käy, koska jos bitti on vinossa niin se vika luonnollisesti kopioituu myös toiseen ecuun.
Päivitän tänne lisää kun homma edistyy.

Päivitän tänne lisää kun homma edistyy.
