Ajoprofiilieditori (http://www.mqbtools.nl/fpa)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jugih
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Siellä olikin 2kpl "Freilauf" kohtaa. Laita molemmat "not active"

Nämä liittyvät ajoprofiiliin sillain, jos toi/noi on päällä, niin silloin ajoprofiilissa voi olla sellainen toiminto että ne saa kytkettyä päälle tai pois.

Noi fpa_xxx valinnat itsessään ei poista, eikä kytke noita nimessä ilmentämiään ominaisuuksia.

Mainiossa MQB koodauskäsikirjassa oli tällainen.. joka on siis toinen noista edellä mainituissa kuvissa olevissa koodauksissa.

Jos ei vieläkään tepsi niin kikkaile vielä Start Stop jännitteet 12.1V.
tämä nyt tehty, Coastingia ei saa vaan sitten millään kytkettyä pois päältä, mutta eipähän moottori ainakaan sammu enää joka sekuntti kun höllää jalan kaasulta.

seuraavatkin modaukset löytyi netistä, kun asiaa tutkin. Tuossa toisessa kuvassa olevat vaihtoehdot voisivat kenties olla ratkaisun avain, mutta ei minun VCDS versiolla löydy tuollaisia.

Ihan kokeilun vuoksi, ota vielä maadoituspuolen akkunavasta se 2-napainen pieni liitn irti. Vaikuttaako mitään?
Mulla saattaa olla tähän ratkaisu..

Ihan kokeilun vuoksi, ota vielä maadoituspuolen akkunavasta se 2-napainen pieni liitn irti. Vaikuttaako mitään?
arvaan, että liittynee jollain tapaa kuskin penkin alla olevaan lisäakkuun :rolleyes:

Ei liity koska sama palikkaa löytyy itseltänikin ilman penkin alla olevaa Li-Ion akkua. Se liittyy starttiakun valvontaan. Tosin vikakoodi jää kun irti mutta se ei vaikuta mitenkään toimintaan.

Ei vaikutusta. Ainoastaan latausjärjestelmän vika tuli mittaristoon...ja hakeudu korjaamolle :ROFLMAO:

Tämä saattaa olla viekä kiettettävissä mutta vaatii järeämpiä toimenpiteitä. ;)

Ei sentään. Tuu käymään joku päivä niin katsotaan mitä ja miten, voidaan tehdä.

Jaahas, kyllä se vaan tuo @KKN kommentti toisesta ketjusta pitää taas VAG tuotteiden kohdalla 100% paikkansa.

Olen havainnoinut, että kuun asento vaikuttaa näiden VAG vehkeiden toimivuuteen.

Tänään päätti Golffi kesken päivän kun kävin asioilla, toimia siten, että Coasting katosi.
Ajoin siis 30 kilsaa, Coasting toimi, auto parkkiin ja sammuksiin, en noussut autosta ulos. 5 minuutin päästä matka jatkui toiseen osoitteeseen, matkaa reilut 40 kilsaa ja kappas kummaa, Coasting lakkasi toimimasta.
On kyllä taas niin henkimaailman juttuja, liekkö vesikelillä ollut osuutta vai menikö softalla bitti poikittain, tiedä häntä.

Joka tapauksessa, kohteessa auto parkkiin ja asioille. 40 minuutin päästä uusi startti ja hupsheijaa, Coasting taas pelittää vanhaan tapaan.

Back
Ylös Pohja