Takaluukun avaaminen ja sulkeminen

Kappari1000

Jäsen
Liittynyt
15.12.2025
Viestejä
1
Takaluukku lakkasi kovien pakkasten aikana avautumasta ja sulkeutumasta kunnolla. Ei auennut kuin vähäsen ja joutui sulkemaan käsin, koska ei sulkeutunut napista. Sama homma avaimen ja oven kahvassa olevan kytkimen kanssa.
Pari kertaa käynyt huollossa ja vaihdettu osia.
Viime yönä ollut lämpimässä ja toimi aamulla huollossa ok.
Kotiin päästyäni ja kun yritin avaimella avata,
aukesi vähän kerrallaan joka avaimen painalluksella ei siis suoraan yläasentoon.
Sulkeminen ei onnistunut muuten kuin käsin.
Onko jollakin ollut samanlaista vikaa?
 
Kuulostaa ihan kun kontti olisi unohtanut ääriasennot ja ne pitäisi opettaa uudelleen tms. Voin katsella tarkemmin hiukan myöhemmin.
 
Back
Ylös Pohja