Ei ole webaston käynnistäminen onnistunut sovelluksella moneen viikkoon.
Skoda supportista sain seuraavan vastauksen
"Saimme vastauksen tekniseltä osastoltamme liittyen autonne digitaalisissa palveluissa esiintyvään ongelmaan. Löydätte heidän vastauksensa alta:
Valitettavasti autonne digitaalisissa palveluissa esiintyvää ongelmaa ei voitu ratkaista etänä. Ongelman ratkaisemiseksi autonne vaatii huoltokäynnin valtuutetussa ŠKODA-huoltoliikkeessä. Voitte itse valita missä valtuutetussa ŠKODA-huoltoliikkeessä haluatte huoltaa autonne. Pahoittelemme tästä huoltokäynnistä teille aiheutuvaa haittaa.
Tärkeää!!! Pyydämme ystävällisesti että ilmoitatte meille mielellään vähintään 5 päivää ennen autonne huoltokäyntiä valitsemanne huoltoliikkeen yhteystiedot sekä huoltonne ajankohdan jotta ehdimme välittää valitsemallenne huoltoliikkeelle autonne digitaalisten palvelujen huoltamiseksi tehtävät tarvittavat huoltotoimenpiteet."
Että näin...
Skoda supportista sain seuraavan vastauksen
"Saimme vastauksen tekniseltä osastoltamme liittyen autonne digitaalisissa palveluissa esiintyvään ongelmaan. Löydätte heidän vastauksensa alta:
Valitettavasti autonne digitaalisissa palveluissa esiintyvää ongelmaa ei voitu ratkaista etänä. Ongelman ratkaisemiseksi autonne vaatii huoltokäynnin valtuutetussa ŠKODA-huoltoliikkeessä. Voitte itse valita missä valtuutetussa ŠKODA-huoltoliikkeessä haluatte huoltaa autonne. Pahoittelemme tästä huoltokäynnistä teille aiheutuvaa haittaa.
Tärkeää!!! Pyydämme ystävällisesti että ilmoitatte meille mielellään vähintään 5 päivää ennen autonne huoltokäyntiä valitsemanne huoltoliikkeen yhteystiedot sekä huoltonne ajankohdan jotta ehdimme välittää valitsemallenne huoltoliikkeelle autonne digitaalisten palvelujen huoltamiseksi tehtävät tarvittavat huoltotoimenpiteet."
Että näin...