Digimittariston päivitystä

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J.Aspinen
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

J.Aspinen

Yrittäjä
Ylläpito
Liittynyt
10.03.2024
Viestejä
1,086
Tässä samassa autossa, jossa jo aiemmin päivitettiin MIB3, on esiintynyt myös satunnaista vilkkumista digimittaristossa, tarkemmin ottaen mittariston sivuissa olevissa palkeissa. Kuulemani mukaan jotkut ovat uusineet mittariston kokonaan mutta ongelma palannut myöhemmin uudestaan. Tähän autoon oli tarjolla parikin uutta softaversiota, joten päätettiin aluksi päivittää mittaristo versiosta 3450 --> 3470. Päivitystiedoston koko on suhteellisen iso, reilu 200 MB, jonka takia aikaa meni reilu 6 tuntia. :O
Itse en saanut vikaa esille mutta löysin videon, jossa tämä sama ongelma tuli hyvin esille. Video siis ei ole kuvattu nyt työn alla olevasta autosta.








 
Huh hei, siinä voi jutun aiheet loppua jos asiakas odottaa kuusi (6) tuntia vieressä.
 
Kyllähän vaggilaisista aina juttua riittää pidemmäksikin toviksi. 😎
 
No siis...mikä avuksi tuohon oli/on. Samaa huomannut mittaristossa....
 
No siis...mikä avuksi tuohon oli/on. Samaa huomannut mittaristossa....
Mittariston ohjelmistopäivitys auttaa. Mulla oli aikanaan neloskoppaisessa Ocussa tuota mittariston palkkien vilkkumista. Takuusen päivittivät mittariston softan, kun päivitys tuli saataville. Olisikohan ollut vuosi -21 tai -22.
 
Mittariston ohjelmistopäivitys auttaa. Mulla oli aikanaan neloskoppaisessa Ocussa tuota mittariston palkkien vilkkumista. Takuusen päivittivät mittariston softan, kun päivitys tuli saataville. Olisikohan ollut vuosi -21 tai -22.
Ok. Tattis. Kyselläänpä lisää kun selvitän nykyisen softan tilan.
 
Ei ainakaan ole perästä kuulunut sen jälkeen kun tein tuon päivityksen. Oletan että välkkyminen loppui.
 
Back
Ylös Pohja